Äntligen helg

Och äntligen dressyrträning för goa Bettan igen! Det är absolut det bästa sättet att starta helgen på.
Denna gången kändes Chanelle rätt mycket som "vanligt" kan man säga. Hon var lika tjurig som vanligt i början, och när hon väl gick stunder utan att bråka, ja då hade de där 45 minuterna redan gått. Men jag är helt klart nöjd med både min och Chanelles prestation. Jag hade som grädde på moset träningsvärk redan innan jag hoppa upp på henne, så jag får väll se huir de går imorgon.
 
Imorgon är de äntligen dax! Distansgalan! Gud va jag har längtat efter detta års gala! Jag ska gå upp och hämta Chanelles pris, vilket jag alltid drömt om att få göra. Nästa år, med lite tur detta året, så är det min tur att gå upp och hämta mitt eget pris! Jag har nämligen 670 godkända km, och jag har räknat ut att jag kommer tävla 440 km med Chanelle i år, men jag får ju hoppas att alla blir godkända, annars vore de lite tråkigt att behöva vänta ett år till. 
 
Nu inför tävlingssäsongen känns hon jätte fräsh, och jag känner på mig att detta kommer gå bra :)
 
 
Blir bara ett snabbt inlägg idag, måste packa (hehe) och gå och lägga mig i några timmar.
 
(uppdaterar inte för ens på söndag, då jag inte vet om jag har internet imorgon)
 
// Anna

Kommentera här: