Det kom ett brev

 
Det  var så roligt .Wilma som var hos oss i Februari i år skrev ett tack brev till oss. Hon var här en vecka ,samtidigt som två andra praktikanter i nästan samma ålder .  Det var jätte kul att höra att hon har köpt sej en stor häst , istället för c- ponnyn som nu var för liten // EWA
 
 
Hej Ewa! 
Tänkte bara skriva och berätta lite.
Jag valde att praoa inom häst och ridning då jag hade tappat motivationen en del, och jag tyckte det var så synd eftersom jag ändå ridit i 11 år. Men tillbaka till saken. Jag kom ner till er och fick det bästa bemötandet jag kunde få, en riktig familjekänsla om alla ni på gården var så mån om varandra och ni tog verkligen hand om mig. Jag hade otroligt kul och kom hem helt lyrisk. Jag ville verkligen börja rida igen. 
Min poäng är att jag nu på måndag ska åka och hämta hem min nya storhäst, en gammal travare på 11 år som heter Gossip. Jag vill bara tacka er så himla mycket för utan er hade jag stått här med världens hästtorka, men istället ska jag börja om på något helt nytt med en ny individ.
 
Jag kan aldrig tacka er nog för hur trevlig och snäll ni var mot mig. Hälsa alla att jag saknar er allihopa, kommer kanske och hälsar på i sommar.
 
Kram från Wilma :) 

Kommentera här: