julen kom tidigt i år

Nu har jag en sån stor överrasknig och jag kan inte hålla mig ändra fram till julafton för att kläcka den. Jag fick precis reda på att vårt föreningsnamn "Pegasus ryttarsällskap" kommer att bli godkänt av Svenska ridsportsförbundet. Förstår ni vad roligt!? Nu kommer vi börja dela ut våra medlemskort och vi kommer (som jag nämnde i inlägget under) beställa klubbjackor. Roligt med jackor så att vi ser lika ut, bra för sammanhållningen ! I januari får vi besök av Värmlands ridsportsförbund för att se om vår anläggning blir godkänd eller om vi behöver ändra eller förbättra något. Sedan har dom styrelsemöte den 26:e januari och skickar därefter vidare vår anökan till Svenska ridsportsförbundet. NU händer det grejer, lagom till nästa tävlingsår, hoppas att vi får många medlemar och att några väljer att tävla för vår nystartade förening. Om ni ser mig på tävlingsbanorna kommer jag absolut att göra det ! 
 
Förutom denna julklapp så har jag och Ewa fått en hel del choklad och teckningar från våra elever, det värmer verkligen i hjärtat. Jag har ju genomfört min första termin som ridlärare och det har verkligen varit roligt och lärorikt. Kul att mina elever också tycker det / Viktoria 
 
 
 
 
 

Kommentera här: