top model for horses

Jag kom på att jag glömt att skriva om våran fotografering som vi hade i söndags. Alla verksamhetshästar togs in för fotografering. Sammanlagt är de tio stycken så vi hade en del att göra. Jag och Ellan borstade och fixade, Becca ställde upp som fotograf. Vi tog alla bilder i ingången till stallet så bakgrunden kommer bli svart. Fick se lite bilder i kameran och det såg väldigt fint ut ! Jag hade laddat ner en app som jag blev tipsad om, "Horse piano" och jag måste säga att den hjälpte oss väldigt mycket. Man tryckte på en pianoknapp så gnäggar telefonen = hästar med spetsade öron. Bilderna får jag förhoppningsvis någon gång i veckan och då får ni självklart se dem. Fotograferingen gick i sådant tempo så jag glömde att ta någon "behinde-the-scene-bild"

Kommentera här: